خرید بهترین دستگاه خشک کن زعفران

خشک کن زعفران در مشهد

ویژگی های بهترین دستگاه خشک کن زعفران

اگر در خرید دستگاه خشک کن زعفران مردد هستید و دانش و تجربه کافی در این زمینه ندارید با ما همراه باشید تا به اطلاعات کافی در این زمینه دست یابید. نکات مهم و کلیدی زیر را در هنگام خرید دستگاه خشک کن زعفران عنایت داشته باشید:

کیفیت قطعات

یکی از اصلی ترین مسائلی که از اهیمت بالایی برخوردار می باشد استفاده از قطعات اصلی و اورجینال است که باعث عمر طولانی مدت دستگاه خشک کن زعفران می شود و همین امر سبب می شود مصرف کننده با خیال آسوده از دستگاه خشک کن زعفران امیدوار استفاده کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

خرابی دستگاه می تواند زیان های هنگفتی به شما متحمل کند. دستگاهی تهیه کنید که در صورت بروز مشکل تیم پشتیبانی بتواند به صورت تلفنی و آنلاین مشکل را برطرف کند و در صورت نیاز به حضور تکنسین برای تعمیر دستگاه در مدت زمان کمی در محل حضور و قادر به عیب یبی دستگاه باشند. حدالمقدور پشتیبان مختص به شهرستان شما داشته باشد.

توان موتور به همراه پروانه استاندارد

تفاوت چشمگیر دستگاه های خشک کن زعفران در موتور و پروانه های است که استفاده می شود که تاثیر مستقیمی در میزان مکش هوای روی سبد دستگاه خواهد داشت. از این ویژگی برای خشک کردن زعفران به صورت اتویی و پرسی زعفران استفاده می شود. هر چقدر میزان مکش هوا روی زعفران بیشتر باشد اتویی شدن , پهن شدن و قلم راست شدن زعفران بیشتری می توان از دستگاه  انتظار داشت ضمن اینکه زعفران در مدت زمان کوتاه تری خشک می شود.
 با ایجاد گردش هوا و مکشی که توسط پروانه انجام می شود زعفران به صورت کاملا اتویی پرسی و به صورت یکنوخت خشک می شود. وضعیت گردش هوا نقش مهمی در کارکرد کلی دستگاه دارد چنانه گردش هوا به درستی انجام نشود این امکان وجود دارد که به صورت یکدست زعفران روی سبد خشک نشود و همچنین باعث تیره شدن زعفران شود.

سیستم گرمایشی مناسب

هر چه دستگاه زودتر به دمای مدنظر برسد مدت زمان خشک کردن کاهش می یابد که کاهش زمان خشک کردن علاوه بر خوش رنگ تر شدن زعفران موجب حفظ ترکیبات و خواص بی نظیر زعفران که شامل کروسین(عامل رنگ دهی زعفران) ، سافرانال(عامل عطر و رایحه زعفران) ، پیکروکروسین(طعم دهنده زعفران) می شود. استفاده همزمان از المنت به همراه کوره ها و مشعل های استاندرد و با کیفیت همچنین ترموستات و سنسور دقیق می تواند سیستم گرمایشی مورد نیاز را تامین کند. 

سنسور های کنترلی محیطی دستگاه

علاوه بر کنترل دمای محیط اتاق خشک کن زعفران کنترل رطوبت چمبر اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا یکی از  مهمترین آیتم های مورد توجه در هنگام فروش زعفران میزان رطوبت زعفران می باشد که در صورت خشک شدن بیش از استاندارد زعفران علاوه بر شکننده شدن زعفران باعث زیان وزنی خواهد شد ضمن اینکه رطوبت بیش از استاندارد زعفران باعث تیر شدن زعفران همچنین عدم خرید مشتریان به دلیل خارج از استاندارد بودن خواهد شد. 

میزان مصرف انرژی

مصرف برق در دستگاه های مختلف با توجه به حالت های گازی و برقی ونوع موتورشان متفاوت است. از آنجایی که مصرف بیش از اندازه برق می تواند مشکل ساز و خطرناک باشد حتما توصیه می شود قبل از اقدام به خرید از میزان مصرف انرژی دستگاه اطمینان حاصل کنند.

میزان صدا و لرزش

 صدای دستگاه می‌تواند آزار دهنده باشد و موجب سلب آرامش خود و همسایگان شود. 
میزن لرزش دستگاه نیز یکی از مواردی است که باعث استهلاک دستگاه همچنین قلم راست خشک شدن زعفران باشد. استفاده از پروانه بالانس شده و بدنه صنعتی مقاوم دستگاه می تواند تاثیر به سزایی در کاهش لرزش و صدای دستگاه باشد. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *